8.06.2009

Spaghetti ze szparagami

Pomysł na spaghetti zaczerpnęłam z blogu Salt & Pepper.  Musiałam go jednak odrobinę zmodyfikować, bo jak się okazało jakimś cudem nie miałam w domu czosnku.  Ale i tak było przepysznie. Spaghetti przygotowałam już dość dawno temu, ale jakoś nie było okazji do publikacji.



Składniki:

  • 400g spaghetti
  • 2 limonki
  • 12 łyżek oliwy z oliwek
  • sol,pieprz,cukier
  • 750g zielonych szparagów


Wykonanie:
Limonki sparzyć,osuszyć,zetrzeć skórkę i wycisnąć sok,następnie wymieszać i sok i skórkę z 4-5 łyżkami oliwy,doprawić do smaku sola,pieprzem i cukrem.
Szparagi obrać, odciąć zdrewniałe końcówki. Ugotowałam je na parze nad gotującym się makaronem.
Spaghetti wymieszać z sosem limetkowym oraz szparagami, można posypać tartym parmezanem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...