29.05.2015

Kanapki grillowane ze szparagami

Gdzieś na FB mignęło mi zdjęcie  cudownych kanapek zrobionych przez Ewelinę.  Zrobiłam je zupełnie inaczej, z tego co akurat było w lodówce.  Polecam, ale pod jednym warunkiem.  Miejcie pewność, że Wasze szparagi nie są stare i zdrewniałe.   U mnie niestety część taka była.



Składniki (na 2 kanapki):
  • kilka szparagów
  • 4 kromki chleba (u mnie ten orkiszowy)
  • masło
  • ser żółty (4 plastry)
  • 2 plastry szynki


Wykonanie:
Szparagi dokładnie umyć i odłamać zdrewniałe końcówki i pokroić na kawałki o długości kromki chleba.  Chleb posmarować masłem z zewnętrznej strony (tzn z tej, która będzie zewnętrzna po złożeniu kanapki).  W środek włożyć plasterek sera, na to kilka szparagów, plasterek szynki i znowu ser.  Przykryć kromką chleba.  Tak powstałe kanapki grillować w opiekaczu przez 4-5 minut.  Podawać ciepłe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...