28.08.2010

Drink brzoskwiniowy

Ostatnio przypomniałam sobie o rumie a to za sprawą tego drinka.  Dlatego też postanowiłam troszkę poeksperymentować i zrobiłam sobie kolejną wersję brzoskwiniową.  Niestety nie miałam zmrożonej brzoskwini a ochota naszła mnie na już (czy to aby nie początki alkoholizmu? ;).  Efekt?  Dość ciekawy.  Drink bardzo gęsty, ale też bardzo smaczny.  Pod koniec szklaneczki poszłam dalej i dolałam odrobinę mleka, żeby nieco rozcieńczyć konsystencję.  I znowu strzał w 10.
To już chyba moje pożegnanie z Morelkowem i Drinkami na lato.  Tym bardziej, że aura niestety jesienna.  Czyli czas na dynie.



Składniki:


  • brzoskwinia (przynajmniej taka prosto z lodówki, a najlepiej lekko zamrożona)
  • rum (w zależności od preferencji około 15 - 20 ml)
  • odrobina cukru
  • cynamon lub mixed spice do posypania
  • ew. mleko do rozcieńczenia



Wykonanie:

Wszystkie składniki wkładamy do blendera i miksujemy. Przelewamy do szklaneczek, posypujemy cynamonem lub mixed spice i pijemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...