27.01.2009

Szyszki

Wprost nie mogłam się powstrzymać.  Zajrzałam dzisiaj na stronę Nigelli a tu niespodzianka : Lunchbox Treats . Małżonek nie dalej jak 2 dni temu zrobił coś podobnego.  No i przyznajcie czy mogłam się oprzeć i nie dodać tego wpisu? 



Składniki:


  • 8 szklanek płatków kukurydzianych
  • 1 i 1/3 szklanki cukru
  • 8 łyżek miodu
  • 1 kostka masła (najlepiej zwykłego śmietankowego)
  • 8 łyżek kakao


Wykonanie:

W garnku rozpuścić masło, miód i cukier, cały czas mieszając. Dodać kakao i wymieszać tak, żeby nie było grudek. Dodać płatki kukurydziane i wymieszać. Miksturę odstawić do ostygnięcia. Następnie formować kuleczki odrobinę większe od orzecha włoskiego lub inne kształty (nie za duże). Wyłożyć na pergamin i włożyć do lodówki do zastygnięcia.

Jedyny minus - szyszki są straszliwie słodkie. Nawet ja nie jestem w stanie zjeść więcej niż jedną na raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...