3.04.2014

Pulpeciki z kindziukiem

Kolejne gotowanie z Edytką Malwiną nie obyło się bez przeszkód.  Przepis, który znalazła Edytka zawierał chorizo. Wydawało mi się, że po prostu pójdę do jednego lub drugiego sklepu i po sprawie.  Myliłam się i to bardzo.  Chodziłam, pytałam i nic. W końcu dziewczyny podrzuciły pomysł z kindziukiem.  Kupiłam i to było to.  Dodatek kiełbasy jest idealny. Ponieważ zapomniałam o zakupie wołowiny użyłam wieprzowiny. Dziewczyny dziękuję i do następnego razu. Przepis z książki "Przewodnik kulinarny Pascala - Meksyk" Andrzej Rudnicki-Sipayłło i Ewa Rusek.



Składniki:
  • 115 g kindziuka pokrojonego w kostkę
  • 450 g mielonej wołowiny (u mnie wieprzowina)
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 łyżeczka chili
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
  • 1 jajko
  • pół bułki (namoczonej w mleku)
  • olej do smażenia


Wykonanie:

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać w misce.  Uformować malutkie pulpeciki, mniejsze od orzecha włoskiego.  Na patelni rozgrzać olej.  Pulpeciki smażyć partiami z każdej strony na złoty kolor.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...