27.02.2013

Mini serniczki

Zbliża się Wielkanoc a ja mam jeszcze zachomikowaną puszkę z pierniczkami. Postanowiłam wykorzystać przepis na  ten sernik piernikowy i upiec mini serniczki. 





Składniki (na ok. 15 sztuk):
  • 150 g pierniczków
  • 90 g masła
  • 500 g twarogu (dałam chudy)
  • 150 g cukru trzcinowego
  • 2 łyżeczki przyprawy do piernika
  • 1 łyżka ekstraktu waniliowego
  • 2 jajka
  • 3 - 4 pierniczki


Wykonanie:
Piekarnik rozgrzać do 180 stopni.  Pierniczki rozdrobnić w blenderze.  Wymieszać z roztopionym masłem.  Masą wypełnić foremki muffinkowe.
Ser zmielić.  Dodać do niego cukier, przyprawę i ekstrakt.  Zmiksować w blenderze do połączenia składników.  Dodawać po 1 jajku cały czas miksując.  Wykładać po 1 łyżce masy serowej na przygotowane spody pierniczkowe.  Pozostałe pierniczki połamać na małe kawałki i wkładać po kilka do każdej babeczki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...