16.03.2015

Pudding z chia i wody kokosowej

Chia gości już u mnie w kuchni od jakiegoś czasu.  Zazwyczaj dodaję ją do owsianek, ale nie tylko.  Ostatnio miałam trochę wody kokosowej, którą trzeba było wykorzystać.  Przeszukałam interent i znalazłam przepis na pudding z chia bez odrobiny mleka, a z wodą właśnie.  Smak puddingu z chia nie każdemu będzie pasował za sprawą samych nasion.  Reagują one podobnie do naszego siemienia lnianego, pod wpływem wody stają się lekko "glutowate".  Zachęciłam już was do spróbowania?  Bo mi naprawdę smakowało.  Do puddingu dodałam rozmrożone, zmiksowane truskawki.



Składniki:
  • 1/4 szklanki nasion chia
  • 1/4 szklanki wody kokosowej
  • kilka łyżek mrożonych, zmiksowanych truskawek (opcjonalnie)


Wykonanie:
Nasiona zalać wodą kokosową, wymieszać i odstawić na około 5 minut.  Ponownie zamieszać i znowu odstawić na 10-15 minut.  Kiedy nasiona już napęcznieją i wchłoną płyn, pudding jest gotowy do jedzenia.  Można dodać owoce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...