4.04.2013

Koktajl z rzeżuchy

Po sukcesie pietruszkowego napoju, postanowiłam pójść dalej.  Po świętach nadmiar rzeżuchy, a przecież nie da się zjeść wszystkiego na kanapach.  Poszperałam w sieci o okazało się, że ludzie robią z niej popularne tak ostatnio green smoothie.  Te przepisy, które ja znalazłam zawierały banany.  Ponieważ akurat ich nie miałam postanowiłam wypróbować wersję jabłkową.  Smak ciekawy.  Polecam, bo przecież zdrowe bardzo.




Składniki:
  • 1 jabłko
  • sok z połowy cytryny
  • rzeżucha (2 -3 spore garście)
  • pół szklanki wody

Wykonanie:
Możemy wykonać napój na dwa sposoby.
1. Przepuszczamy jabłko przez sokowirówkę.  Przelewamy sok do blendera, dodajemy sok z cytryny, rzeżuchę i miksujemy.  Ewentualnie dodajemy wodę.
2.  Jabłko obrane i pokrojone na kawałki, rzeżuchę, sok z cytryny i wodę miksujemy w blenderze.

Wersja druga jest dużo bardziej gęsta.  Obydwie należy wypić od razu po przygotowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...