14.04.2013

Pudding czekoladowy

Zostało mi kilka kromek czekoladowego chleba.  Pomyślałam, że co jak co, ale ten chleb będzie idealny do chlebowego puddingu.  Nie myliłam się.  Nie potrzeba specjalnych dodatków i jest cudnie.  A do tego znowu po domu unosi się ten zapach.




Składniki:
  • około 1/2 chleba czekoladowego
  • garść rodzynek
  • masło
  • 1 jajko
  • 250 ml mleka
  • 1 łyżeczka cukru

Wykonanie:
Chleb kroimy na kromki, a każdą z nich na pół.  Smarujemy obficie z każdej strony masłem.  Formę do zapiekania smarujemy masłem.  Układamy w niej posmarowane kromki chleba tak, aby zachodziły jedna na drugą.  Wsypujemy między chleb rodzynki.  W misce mieszamy mleko z jajkiem i cukrem.  Polewamy przygotowany chleb i odstawiamy na około 15 minut, aby chleb nasiąkł.  Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni.  Wstawiamy naczynie z chlebem i pieczemy około 30 minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...