31.12.2013

Szarlotka i Cuba Libre - moje drinki na Sylwestra

Na zakończenie roku chciałam pokazać Wam moje ulubione drinki - szarlotkę i cubra libre (mój trzeci ulubiony to mojito).  Obydwa są niezwykle łatwe w przygotowaniu i naprawdę smaczne.  Może skusicie się na jeden z nich dzisiaj wieczorem? 
Życzę Wam, żebyście spędzili dzisiejszy wieczór w miłym towarzystwie.  Na ten nadchodzący rok życzę wszystkim, którzy tutaj zaglądają oddechu, uśmiechów i samych cudownych ludzi dookoła.




Szarlotka:
  • 50 ml żubrówki
  • lód
  • sok jabłkowy


Wykonanie:
Do wysokiej szklanki wsypujemy lód.  Na lód wylewamy żubrówkę, a na koniec szklankę dopełniamy sokiem jabłkowym.



Cuba Libre:
  • 50 ml rumu
  • lód
  • 1/2  limonki
  • Coca-cola


Wykonanie:
Limonkę kroimy na ćwiartki.  Do szklanki wsypujemy lód.  Z jednej ćwiartki limonki wyciskamy sok, drugą ćwiartkę wkładamy do szklanki.  Dolewamy rum i dopełniamy całość colą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...