5.11.2010

Sznycle drobiowe z marchewką

Robiłam je kiedyś wieki temu.  Zupełnie o nich zapomniałam.  Ostatnio kiedy przeglądałam książkę Kuchnia Polska pani Miętkiewicz w poszukiwaniu potraw do gotowania po polsku z serwisem zpierwszegotłoczenia i Grumkami, zobaczyłam je znowu.  Przypomniał mi się ich smak i postanowiłam, że pokażę je i Wam.


 

Składniki:

  • 2 podwójne piersi z kurczaka (większe)
  • 4 cienkie marchewki
  • sól, biały pieprz
  • mąka do oprószenia
  • olej do smażenia
  • odrobina masła


Wykonanie:

Mięso umyć, osuszyć i każdą pierś przeciąć na pół. Oprószyć solą i pieprzem. Marchewki umyć, oskrobać, opłukać i ugotować w małej ilości wody z masłem (nie wolno ich rozgotować). Ostrym nożem zrobić otwór w każdej porcji mięsa, włożyć marchewkę. Mięso oprószyć mąką, smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron. Podawać od razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...