17.05.2016

Pasta z soczewicy

Miałam w domu kilka puszek soczewicy.  Nie miałam zielonego pojęcia co z niej przygotować.  Na szczęście odkryłam cudowny przepis u Gruszki. Coś pomiędzy hummusem, a pasztetem.  Zrobiłam już kilka razy.  Raz w wersji z czosnkiem (bardziej przypomina hummus, ale nie nadaje się na śniadanie przed pracą), potem w wersji bez czosnku (bardziej jak pasztet, spokojnie można zjadać na śniadanie).  Spróbujcie, a nie będziecie się mogli oprzeć.







Składniki:
  • 120 g soczewicy z puszki
  • 2 łyżeczki masła orzechowego (u mnie domowe)
  • 1/2 ząbka czosnku (można więcej, można nie dawać wcale)
  • szczypta soli
  • szczypta słodkiej papryki
  • szczypta pieprzu
  • kilka igieł świeżego rozmarynu



Wykonanie:
Rozmaryn posiekać.  Wszystkie składniki dokładnie zmiksować blenderem.  Można dodać odrobinę wody, jeżeli pasta jest zbyt gęsta (ja dodaję około 1/2 łyżki).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...