28.01.2009

Gorąca Mokka

Nie ma nic lepszego na początek dnia jak dobra kawa.  Przepis na gorącą mokkę znalazłam tutaj .  Kawa jest niezwykle aromatyczna i mocna.   Myślę, że jeśli ktoś nie przepada za smakiem kakao, to można dać mniej niż w oryginalnym przepisie.  Mi jednak smakowała taka jak ta.

 

Składniki (na 2 porcje):

  • 2 szklanki mleka
  • 2 łyżki kakao (zwykłe, nie rozpuszczalne)
  • 2 łyżki brązowego cukru (ja dałam trzcinowy)
  • 1 czubata łyżka kawy rozpuszczalnej (moim zdaniem można dać więcej - ja tak zrobiłam)
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego (ja nie miałam, więc dałam laskę wanilii)

Wykonanie:

Podgrzać wszystkie składniki, mieszając, aż płyn będzie gorący. Przecedzić przez sitko i rozlać do 2 kubków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...