24.04.2015

Zielony koktajl ze spiruliną

O spirulinie słyszałam już jakiś czas temu, ale jakoś nie wczytywałam się za bardzo w jej właściwości.  Kiedy jednak Ewelina pokazała koktajl energetyczny Scotta Jurka, ultramaratończyka, wiedziałam już, że ją kupię.  Tak się też stało.  Następnego dnia już miałam spirulinę w domu i od razu przyrządziłam koktajl. Nie miałam niestety składników na ten oryginalny, ale przecież jeszcze zdążę.  Zapraszam zatem na koktajl, który dodam Wam energii i będziecie w stanie biec i biec i biec ....  Koktajl wypijcie na 15 - 45 minut przed treningiem.  Ja na pewno wypiję go w niedzielę rano.  Będziecie trzymać kciuki?



Składniki:
  • 1 banan
  • 200 ml mleka owsianego / jogurtu
  • 1 łyżeczka spiruliny w proszku
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • jagody goi do posypania


Wykonanie:
Banana bez skórki wrzucić z pozostałymi składnikami do misy blendera i zmiksować.  Przelać do naczynia i posypać jagodami.


1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...