8.10.2011

Pierogi z kapustą

Najlepsze robi moja Babcia.  Dlatego po przepis na farsz zadzwoniłam właśnie do niej.  Czy się udały takie same? Oczywiście, że nie, ale też nie miałam wątpliwości, że tak będzie.  W końcu te babcine to niedoścignione ideały.  Te moje jednak całkiem niezłe.


 

Ciasto (na tę ilość farszu z niepełnych dwóch szklanek mąki) według ulubionego przepisu.

Składniki na farsz:

  • 50 dag kapusty kiszonej
  • 30 dag pieczarek
  • 2 cebule
  • sól, pieprz
  • olej



Wykonanie:

Kapustę obgotowujemy. Odcedzamy, studzimy i dokładnie wyciskamy. Drobno kroimy. Pieczarki i cebulę drobno siekamy i podsmażamy na odrobinie oleju. Smażymy bez przykrycia, tak aby odparowało jak najwięcej wody. Kapustę, pieczarki i cebulę mieszamy i doprawiamy. (Ja włożyłam farsz na sitko, tak aby odciekła resztka wody). Przygotowujemy ciasto i nakładamy po łyżeczce farszu na każdy krążek ciasta. Gotujemy we wrzątku, aż pierogi wypłyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...