1.09.2010

Matzalan Meatballs

To danie robiłam już jakiś czas temu, po krótkim okresie bez  Ainsley'a .  Ten przepis przypomniał mi za co tak lubię przepisy z Meals In Minutes.  Chociaż nie omieszkałam przepis wykończyć (mam nadzieję, że nie dosłownie) po swojemu.  Nie miałam flatbread, ale za to mam jeszcze kilka słoików zrobionego jesienią sosu słodko-kwaśnego.  Aż żal go nie wykorzystać przed sezonem.



Składniki:


  • 500 g mielonej baraniny 
  • szczypta soli (jak dla mnie więcej)
  • 1 cebula drobno posiekana
  • 2 łyżeczki mielonego kuminu
  • 1 łyżeczka mielonego ziela angielskiego
  • 1/4 łyżeczki pieprzy cayenne
  • 4 łyżki posiekanych liści kolendry


Wykonanie:

Wszystkie składniki włożyć do robota kuchennego i dobrze wymieszać. Mokrymi rękoma uformować około 20 kuleczek. Smażyć na patelni beztłuszczowej (ja użyłam grillowej) przez około 10 minut, przewracając często, aż kuleczki zbrązowieją.


Ainsley podaje je na podgrzanych flatbreads z sałatą, czerwoną cebulą i odrobiną jogurtu i kawałkami cytryny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...