18.05.2010

Frappe

Nie mam na nic czasu a i pogoda nie dopisuje ostatnio.  Ale teraz właśnie wyjrzało słoneczko i postanowiłam to uczcić szklaneczką Frappe znalezioną u Zebry.   Mam tylko nadzieję, że przed jutrzejszą podróżą uda mi się jeszcze upiec małe co nieco na umilenie drogi.



Składniki:


  • 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 2 łyżeczki cukru (dałam 1)
  • 100 ml możliwie najzimniejszej wody
  • 75 ml zimnego mleka
  • 3 kostki lodu


Wykonanie:


Do shakera wsypać cukier i kawę (można użyć słoika). Zalać połową wody i mocno wstrząsać, aż powstanie gruba warstwa piany. Do wysokiej szklanki wrzucić lód, zalać kawą i dopełnić mlekiem i wodą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...