26.05.2009

Muffiny kakaowo - kokosowe

No to się pochwalę, a co.  Na komunię mojego synia przygotowałam 59 muffinków.  Pomyślałam sobie, że muffinki to super wybór, bo się nie narobię, a zawsze wychodzą, każdy może być inny, nie trzeba kroić więc się ładnie poda, no i do tego wszystkim smakują.  Prawie miałam rację (jednak przy takiej ilości narobić się trzeba).  Ale to nie szkodzi. Ważne, że mogłam wypróbować nowe smaki (wielkie dzięki dla Majany za tysiące super pomysłów). 


Składniki:

  • 250g mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ½ łyżeczki sody oczyszczonej
  • 2 łyżki kakao dobrej jakości
  • 175g cukru pudru
  • 150g wiórków kokosowych
  • 250ml mleka
  • 90ml oleju roślinnego
  • 1 duże jajko
  • 1 łyżeczka ekstraktu wanilii

Wykonanie:

Rozgrzać piekarnik do 200C i wyłożyć formę papierkami do muffinków. Odmierzyć suche składniki do miski. Wlać wszystkie płynne składniki do drugiej miski. Zmieszać wszystko razem, przełożyć do foremek. Piec przez około 20 minut

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...