26.05.2011

Owsiane ciasteczka kakaowe

Jakiś czas temu koleżanka mojej mamy dała mi paczuszkę ciasteczek owsianych z pytaniem czy znam na takie przepis. Nie znałam, ale pomyślałam, że wymyślę.  Wiedziałam, że muszą mieć kakao, wyczuwalny był miód, no i widać było płatki owsiane.   Ciasteczka wyszły smaczne,   w sam raz do porannej kawy, jednak chyba nie do końca takie jak oryginał.  No nic będę próbować dalej.


 

Składniki:

* 1 szklanka mąki pszennej razowej
* pół szklanki płatków owsianych
* 100 g masła
* 1 jajko
* pół łyżeczki proszku do pieczenia
* 3 łyżki miodu (dałam 2 łyżki miodu i 1 łyżkę syropu fiołkowego)
* 1 łyżka kakao


Wykonanie:

Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni. Masło topimy i studzimy. Płatki owsiane miksujemy, ale niezbyt dokładnie. Mieszamy wszystkie składniki a następnie wykładamy kule na blachę. Kule spłaszczamy. Ciasteczka pieczemy około 15 minut. Pozostawiamy na blasze do ostygnięcia (lekko stwardnieją).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...