18.09.2014

Budyń czekoladowy z chia

Wreszcie kupiłam nasiona chia.  Zaczynam w związku z tym wyszukiwanie przepisów i rozsmakowuję się w nowych smakach. Zanim jeszcze zdobyłam nasiona wiedziałam, że pierwszą rzeczą jaką z nich zrobię, będzie czekoladowy budyń.  Dość poważnie zmodyfikowałam ten przepis i wyszło czekoladowe, zdrowe cudo.



Składniki:
  • 3/4 szklanki mleka ( u mnie krowie, w oryginale migdałowe)
  • 3 łyżki nasion chia
  • 1 banan
  • 3 łyżki kakao niesłodzonego
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • szczypta soli morskiej
  • wiórki kokosowe (opcjonalnie)



Wykonanie:
Mleko, nasiona, kakao, wanilię i sól wkładamy do naczynia blendera.  Dodajemy kawałki banana i dokładnie miksujemy. Przekładamy do miseczki, szklaneczki i posypujemy wiórkami.  Podajemy natychmiast.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...