23.01.2015

Placuszki bananowe (banana pancakes)

Macie tak, że jakaś płyta / piosenka od razu wywołuje uśmiech na Waszej twarzy?  Ja tak mam ostatnio z Jackiem Johnsonem.  Do tego słowa "Banana pancakes" bardzo, ale to bardzo do mnie przemawiają.  Dlatego też przygotowałam bananowe placuszki.  Zróbcie je i udawajcie, że jest weekend.  Koniecznie wsłuchując się w piosenkę i tekst.  Przepis na placuszki na podstawie Once upon a chef.



Składniki:
  • 230 - 250 g mąki pszennej
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 1 dojrzały banan
  • 1 łyżka cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 250 ml mleka
  • 3 łyżki roztopionego masła


Wykonanie:
Mąkę, proszek, sól i cukier wymieszać w misce.  W drugiej misce rozgnieść widelcem banana.  Dodać jajka i mleko i dokładnie wymieszać.  Przelać razem z masłem do miski z mąką i wymieszać.Smażyć partiami na rozgrzanej patelni na odrobinie oleju i masła.  Placuszki podawać z kawałkami bananów, polane syropem klonowym, z agawy lub miodem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...