11.04.2011

Muffinki fiołkowe

Macie już dośc fiołków?  Bo ja jeszcze nie.  Mam nadzieję, że to nie jest moje ostatnie słowo w tym temacie w tym roku.  Ale do rzeczy.
Całkiem niedawno dostałam od Bei cudną przesyłkę, pełną ciepłych słów, nasionek dyni i papilotek.  Papilotek, które mnie oczarowały jak tylko je zobaczyłam.  Dlatego też wiedziałam, że należy im się specjalny przepis.  No i czy mógłby być inny?  Moim zdaniem nie.  Beatko bardzo dziękuję za cudny prezent i zapraszam do częstowania się.



Składniki:

* 250g mąki
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* ½ łyżeczki sody oczyszczonej
* 150g cukru (może być fiołkowy :)
* 250ml mleka
* 90ml oleju roślinnego
* 1 duże jajko
* 1 łyżeczka ekstraktu wanilii
* 3 łyżki wiórków kokosowych
* garść kwiatów fiołka



Wykonanie:

Rozgrzać piekarnik do 200C i wyłożyć formę papierkami do muffinków. Odmierzyć suche składniki do miski. Wlać wszystkie płynne składniki do drugiej miski. Zmieszać wszystko razem, dodać kwiaty fiołka i bardzo lekko wymieszać i przełożyć do foremek. Piec przez około 25 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...