3.04.2011

Pierś z kurczaka z kuminem

To już kolejna potrawa, którą dzięki Grumkom serwuję moim gościom.  Podobnie jak Oni użyłam piersi (dałam mniej niż w oryginale, ale przyprawy zostawiłam w oryginalnej proporcji i nie było ich za dużo).  Smak rewelacja, wykonanie ekspresowe i czego więcej trzeba?  Oczywiście kuchnia azjatycka.

 

Składniki:

* 1,5 kg kurczaka (dałam 1 pierś)
* 1/4 łyżeczki soli
* 1/4 łyżeczki pieprzu
* 1 łyżeczka mielonego kuminu
* 1/4 łyżeczki kurkumy
* 1 łyżka oleju lub oliwy


Wykonanie:

Wymieszać przyprawy i natrzeć nimi kurczaka. Upiec na złoty kolor (pierś piekłam około 20 minut w 180 stopniach). Po nakłuciu z mięsa powinien wypływać jasny płyn. Kurczaka podzielić na porcje i podawać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...