8.06.2013

Suflet truskawkowy

Są takie przepisy, które nie mogą czekać na publikację.  Ten właśnie do tych należy.  Nie planowałam wczoraj takiego deseru, ale kiedy przeglądałam różne przepisy na truskawkowe suflety zobaczyłam ten.  Akurat miałam 3 białka, z którymi nie wiedziałam co zrobić, więc wszystko było jasne.  Okazało się, że suflet nie jest taki straszny.




Składniki:
  • 3 białka (w temperaturze pokojowej)
  • ok. 200 ml zmiksowanych truskawek
  • 2 łyżki cukru (opcjonalnie)
  • szczypta soli
  • masło (do foremek)



Wykonanie:
Białka ubijamy z solą, na sztywno.  Bardzo delikatnie mieszamy z puree truskawkowym tak, aby nie odpowietrzyć jajek.  Przekładamy do foremek nasmarowanych masłem.  Pieczemy w 180 stopniach przez 10-12 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...