12.12.2014

Domki piernikowe na kubek

W tym roku bawiłyśmy się z córką w architektów. Po przejściach z dużym domkiem, postanowiłam, że zrobimy kilka małych.  Takich w sam raz na kubek z kawą czy gorącą czekoladą.  Tak jak podejrzewałam, są dużo łatwiejsze w sklejaniu.  My używałyśmy tego samego karmelu, co w przypadku dużego domku.   Użyłam też ciasta z tego samego przepisu.    Żałuję tylko, że dekorowałyśmy już sklejone domki.  Tym bardziej, że przygotowałam nieco za rzadki lukier.  Najważniejsze, że córcia zadowolona z efektu i świetnie bawiła się przy sklejaniu (sama skleiła jeden domek pod moim nadzorem) i dekorowaniu (to dla niej już nie pierwszyzna).  Skorzystałam z tego szablonu na domki, w wersji z większym wycięciem.   Wycinanie domków jest dość czasochłonne, ale zaoszczędzicie potem czasu podczas klejenia.  Może ktoś z Was widział gdzieś w polskich sklepach foremki do takich mini domków?  Bo ja jestem chętna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...