17.07.2010

Koktajl bananowy

Jakiś czas temu widziałam na targu bardzo mocno dojrzałe banany w cenie 1,50 za kilogram.  Nie muszę chyba mówić, że przytargałam do domu wielką siatę. I po co mi aż tyle?  Bardzo proste.  Za radą Nigelli obrałam je ze skórki, pokroiłam w kawałki, włożyłam do woreczków i zamroziłam.  A teraz gdy jest gorąco, albo gdy tylko mam ochotę wyciągam taki kawałki z lodówki, wrzucam do blendera, dodaję to i owo i śniadanie, podwieczorek albo kolacja gotowa.




Składniki:


  • 1 banan: obrany, pokrojony w kawałki i zamrożony
  • 150 ml mleka
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
  • 4 łyżeczki czekolady rozpuszczalnej (czasami zastępuję kakao dla dzieci)
  • 1 łyżka miodu (nie daję)


Wykonanie:

Wszystko wrzucić do blendera, zmiksować na gładką masę i podawać natychmiast.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...