20.02.2014

Gorąca czekolada

Kiedy zobaczyłam te zdjęcia, od razu zaczęłam czytać przepis.  Zakupiłam brakujące składniki i szybko przygotowałam mieszankę na tę domową gorącą czekoladę.  Czekolada wyszła idealna.  Gęsta, mocno czekoladowa, nie za słodka.  Taka jaką lubię.  A do tego jest dużo łatwiejsza w przygotowaniu niż te, które robiłam do tej pory.



Składniki:
  • 100 g czekolady (gorzkiej, delikatesowej lub mlecznej - ja dałam mleczną)
  • 2/3 szklanki (250 ml) kakao niesłodzonego
  • 3/4 szklanki drobnego cukru (pominęłam)
  • 1/4 szklanki mleka w proszku
  • szczypta soli
  • 2 łyżeczki skrobi kukurydzianej


Wykonanie:
Czekoladę połamać na kawałki i zmiksować w blenderze.  Dodać pozostałe składniki i ponownie zmiksować.  Przełożyć mieszankę do słoika.  Aby przygotować kubek czekolady podgrzewamy szklankę mleka z dwiema czubatymi łyżeczkami mieszanki.  Mieszamy cały czas podczas gotowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...