18.03.2014

Koktajl z kiwi - jak go nie robić

Na ostatni dzień Zielono mi chciałam przygotować koktajl z awokado. Ponieważ obrane awokado nie jest intensywnie zielone postanowiłam dodać do koktajlu kiwi.  Zmiksowałam i poczułam lekką gorycz.  Dodałam gruszkę, ponownie zmiksowałam i było jeszcze gorzej.  Wypiłam, ale nie powiem, żeby mi smakowało.  Kiedy pokazałam zdjęcie na FB i napisałam, że mi nie smakowało, dowiedziałam się od Was, że to przez zmiksowane ziarenka kiwi.  Koktajl z kiwi już robiłam (klik, klik), ale jak widać na zdjęciu ziarenka były doskonale widoczne.  Następnym razem będę widziała.



Składniki:
  • 100 ml jogurtu naturalnego
  • 100 ml mleka
  • 1 kiwi
  • 1/2 awokado
  • 1 gruszka



Wykonanie:
Wszystkie składniki (poza kiwi) dokładnie zmiksować.  Dodać kiwi i delikatnie zmiksować tak, aby nie rozdrobnić ziarenek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...