27.06.2014

Owsianka kawowa bez gotowania

Od jakiegoś czasu marzyła mi się owsianka tak zwana "nocna".  Wieczorem wszystko mieszamy, a rano tylko jemy.  Kilka dni temu Malwina przypomniała  o jej owsiankach i na tej podstawie przygotowałam moją.  Oczywiście, kiedy rano wstałam,jak na złość okazało się, że jest strasznie zimno.  Nie miałam najmniejszej ochoty na zimną owsiankę.  Dlatego moją podgrzałam przez 2 minuty i była doskonała na zimny dzień.



Składniki:
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 4 łyżki zaparzonej kawy
  • ok 150 ml mleka
  • owoce do podania


Wykonanie:
Płatki wkładamy do szklanki (lub słoika).  Zalewamy kawą i dopełniamy szklankę mlekiem.  Całość dokładnie mieszamy. Jeżeli używamy słoika, to zakręcamy słoik i dokładnie potrząsamy, aż składniki się wymieszają.  Szklankę lub słoik wkładamy do lodówki.  Rano wyjmujemy i dodajemy owoce.  Jeżeli nie mamy ochoty na zimną owsianką, wystarczy podgrzać przez 1 - 2 minuty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...