15.08.2014

Smoothie z mango i banana z malinami

Jedno z lepszych smoothie, jakie jadłam / piłam.  Delikatnie słodkie, o wyważonym smaku.  Jedyne zastrzeżenie, jakie mogę mieć to takie, że banan przyćmił smak mango.  Do tego stopnia, że moja córka, która nie lubi mango, powiedziała, że bardzo jej smakuje takie bananowo-malinowe.   Ja do mojego dodałam domowej granoli i zjadłam na śniadanie.



Składniki:
  • 1 banan (mocno dojrzały)
  • 1 mango
  • garść malin
  • 250 ml jogurtu naturalnego
 
 
Wykonanie:
Maliny miksujemy i przecieramy przez sitko. Obrany banan i obrane i pokrojone na kawałki mango miksujemy z jogurtem.  Przelewamy do szklanek a na wierzch wlewamy przetarty sos malinowy.  Możemy oczywiście wymieszać całość.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...