6.10.2013

Placuszki jabłkowe z czekoladą

Moje dzieci uwielbiają placuszki na śniadanie.  Niestety czas na ich przygotowanie mam tylko w weekend, a i tak nie w każdy.  Kiedy wczoraj córcia przyszła do mnie o 7 rano i powiedziała, że burczy jej w brzuchu, wiedziałam co ją uszczęśliwi.  Przygotowałam 2 wersje.  Jedna to ta tutaj, a druga to te placuszki z dziurką.



Składniki:
  • 250 g mąki pszennej
  • 300-350 g mleka
  • 1 jajko
  • 2 jabłka
  • 50 g gorzkiej czekolady
  • 1 łyżka oleju

Wykonanie:
Mąkę, mleko, jajko i olej mieszamy na jednolitą masę.  Możemy użyć blendera.  Jabłka obieramy i kroimy na cieniutkie plasterki.  Ja użyłam mandoliny do warzyw.  Czekoladę kroimy w niewielką kostkę.  Wszystko mieszamy.  Smażymy na patelni z niewielką ilością oleju.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...